O mnie

Moja_morda.png Loading...

Ahoj! Nazywam się Marcin Parda (Adrapnikram). Odkąd pamiętam interesowałem się tworzeniem gier. Początkowo były to RPG tworzone w zeszycie. Później stworzyłem kilka gier w programie RPG Maker. Aktualnie pracuje nad debiutancką grą Amarok: Krew Północy studia Bit&Bite. Na tym blogu dzielę się moimi przemyśleniami i radami co do tworzenia gier RPG. Zacumujcie więc swoje statki i posłuchajcie...

Królobójcy - Zapowiedź



Fabuła

   Czworo przyjaciół pewnego razu zebrała się, aby zagrać w fabularnego RPGa. Wcielają się w orka, magiczkę, halabardnika i zabójczynię. Czwórki wojowników nie łączy zbyt wiele poza wspólnym celem. Zabić okrutnego króla. Jednak przed wykonaniem zadania muszą się jeszcze wykazać jako drużyna.

O grze

   Gra to typowa prosta gra zrobiona w silniku RPG Maker, bez żadnych zewnętrznych skryptów, czy grafik. Pomysł narodził się po stworzeniu pierwszej części Podziemi. Gra ma być prosta do bólu i opowiadać lekką przygodę. Chcę trochę odpocząć od robienia wszystkiego "najlepiej" jak umiem. To również moja wymarzona wizja słynnych "pierwszych projektów" pojawiających się na polskiej scenie RM. Mam nadzieję, że po premierze będzie wam się grało przyjemnie.

Szumskriny!



Bandyckie Bagna

W każdym RPGu musi być karczma...

...i opisy MG

Planowana data ukończenia: 25.03.2018

Komentarze

Popularne posty