O mnie

Moja_morda.png Loading...

Ahoj! Nazywam się Marcin Parda (Adrapnikram). Odkąd pamiętam interesowałem się tworzeniem gier. Początkowo były to RPG tworzone w zeszycie. Później stworzyłem kilka gier w programie RPG Maker. Aktualnie pracuje nad debiutancką grą Amarok: Krew Północy studia Bit&Bite. Na tym blogu dzielę się moimi przemyśleniami i radami co do tworzenia gier RPG. Zacumujcie więc swoje statki i posłuchajcie...

That's 4 in a row!

Królobójcy gotowi do wykonania swej misji

   Niniejszym ogłaszam zakończenie testów mojej czwartej gry stworzonej w RPG Makerze XP. Królobójcy, bo tak ta gra się nazywa, to krótki RPG, opowiadający przygodę czwórki bohaterów w formie fabularnego RPGa. Więcej o niej możecie poczytać tutajLink (do pobrania gry). Bawcie się dobrze ratując świat przed tyranem! Gra wymaga RTP do programu RPG Maker XP, które znajdziecie tu.

Na zachętę wrzucam szumskrina:

Komentarze

Popularne posty