O mnie

Moja_morda.png Loading...

Ahoj! Nazywam się Marcin Parda (Adrapnikram). Odkąd pamiętam interesowałem się tworzeniem gier. Początkowo były to RPG tworzone w zeszycie. Później stworzyłem kilka gier w programie RPG Maker. Aktualnie pracuje nad debiutancką grą Amarok: Krew Północy studia Bit&Bite. Na tym blogu dzielę się moimi przemyśleniami i radami co do tworzenia gier RPG. Zacumujcie więc swoje statki i posłuchajcie...

Podziemia wyszły na powierzchnię

Dzisiaj dnia 29 listopada 2017 ogłaszam koniec prac, nad grą którą zacząłem latem 2014-ego roku. Wiele od tego czasu przeszedłem, miałem wiele przerw i kryzysów. Łącząc te wszystkie wzloty i upadki cieszę się, że udało mi się dobrnąć do końca i wydać projekt. Na dzień dzisiejszy ta gra to moje Opus Magnum. Finalnie projekt nie wygląda tak jak miał wyglądać w założeniach, ale trzeba też robić ustępstwa. Szczególnie, że w tym miesiącu zmęczyłem się na tyle projektem, że na RMa w najbliższym czasie nie mam ochoty, ale spokojnie - na dniach ujrzycie coś nowego :)
Pozostaje mi tylko życzyć miłej wędrówki po Podziemiach.
EDIT:
Pierwsze (i miejmy nadzieje ostatnie) poprawki dotyczące gry. Poprawiony balans gry i kilka bugów
Podziemia Człowiek: Wersja 1.02
https://drive.google.com/open?id=1-spzqpzUj3Nf28ELu2ecu3lOvk6P7KzW

Komentarze

Popularne posty