O mnie

Moja_morda.png Loading...

Ahoj! Nazywam się Marcin Parda (Adrapnikram). Odkąd pamiętam interesowałem się tworzeniem gier. Początkowo były to RPG tworzone w zeszycie. Później stworzyłem kilka gier w programie RPG Maker. Aktualnie pracuje nad debiutancką grą Amarok: Krew Północy studia Bit&Bite. Na tym blogu dzielę się moimi przemyśleniami i radami co do tworzenia gier RPG. Zacumujcie więc swoje statki i posłuchajcie...

Podziemia: Człowiek - lista zmian

Po ponad półrocznej przerwie, obejrzałem dokładniej projekt i zaplanowałem kilka znaczących zmian. Do pierwszej z nich będzie należała zmiana fabuły. Główny wątek zostanie zmieniony, ale nadal będzie bazował na starej historii (i mapach). Świat będzie bardziej urozmaicony, dojdą nowe, różnorodne jaskinie, z zagadkami podczas przeprawy przez podziemne korytarze. Do kolejnej zmiany będzie należał system walki. Zostanie zmieniona mechanika, która teraz będzie opierała się na punktach pieśni (więcej w nowej zapowiedzi, która pojawi się niedługo). Gra zostanie rozbita na 3 części. Planowo każda część będzie zawierała 3 godziny rozgrywki. Pierwsza ma nazwię: Podziemia: Człowiek, co widać na nowym logo. System talentów zmienia się. Już nie inwestujemy w punkty co poziom, a nasze umiejętności np. alchemii, będą adekwatne do tego, ile mikstur uwarzyliśmy. Niektóre talenty zostaną wykluczone (np. zielarstwo) i od teraz będzie można zbierać rośliny z pomocą odpowiednich akcesoriów. Dostępne będą nowe, bardziej rozbudowane questy. I jeszcze wiele kosmetycznych zmian.

Komentarze

Popularne posty