O mnie

Moja_morda.png Loading...

Ahoj! Nazywam się Marcin Parda (Adrapnikram). Odkąd pamiętam interesowałem się tworzeniem gier. Początkowo były to RPG tworzone w zeszycie. Później stworzyłem kilka gier w programie RPG Maker. Aktualnie pracuje nad debiutancką grą Amarok: Krew Północy studia Bit&Bite. Na tym blogu dzielę się moimi przemyśleniami i radami co do tworzenia gier RPG. Zacumujcie więc swoje statki i posłuchajcie...

Recenzja Podziemi od ravenone

Czas zawitać na Gońcu

   Jakiś czas temu skończyłem tworzyć grę Podziemia: Człowiek. W dniu dzisiejszym dostała ona drugą recenzję, tym razem na portalu goniecrm.pl Autorem recenzji jest ravenone, a ocena ogólna to 4+/6. Co ważniejsze recenzja jest krótka, ale bardzo treściwa. Dała mi dużo do myślenia i myślę, że pokazała największe wady/zalety gry. Zapraszam do czytania tu.

Komentarze

Popularne posty